close
Facebook Twitter Instagram
24/04/2024

פרויקטים חדשים ברעננה

אם אתם כבר זמן מה מעוניינים לרכוש דירה במרכז הארץ, אך אין לכם אפשרות כלכלית לרכוש דירה דווקא בתל אביב, אין ספק שבמרכז הארץ ניתן למצוא מגוון רחב של דירות מגורים מרהיבות, מרשימות ומדהימות, עבור מגורים, במחיר אטרקטיבי ונוח.

כיום מוצעים פרויקטים חדשים ברעננה אשר ללא ספק מציעים לכל אדם שמחפש דירות חדשות ברעננה למכירה, את האפשרות לרכוש בדיוק את הדירה שהוא חולם עליה ובדיוק במחיר שמתאים לו.

בטרם תבחרו את הדירה שאתם מעוניינים לרכוש בפרויקט הנבחר ברעננה, חשוב מאוד שתבררו היטב את כל מה שחשוב על חברת בנייה של הפרויקט וכן, באופן כללי את כל מה שחשוב לדעת אודות רכישת דירה מקבלן. פרויקטים חדשים ברעננה מהווים כיום את הבחירה המושלמת לכל אדם שמעוניין להתגורר באיזור המרכז, סמוך לכל מה שחשוב ולהנות מאיכות חיים.

מדוע כדאי לבחור דווקא פרויקטים חדשים ברעננה?

אם אתם שואלים את עצמכם למה כדאי לכם לבחור דווקא פרויקטים חדשים ברעננה, חשוב מאוד שתדעו שראשית כל, העיר רעננה מהווה את אחת הערים האטרקטיביות ביותר למגורים באיזור המרכז. מדובר על עיר יוקרתית, המצויה בתהליכי פיתוח תמידיים. העיר מציעה אפשרויות תעסוקה שונות, חינוך טוב לילדים, מגוון מקומות בילוי והנאה, מסעדות ובתי קפה, קניונים גדולים ועוד.

מלבד זאת, היא מאפשרת לכל אדם שעובד באזור המרכז להנות מזמן הגעה קצר ונוח לעבודתו בכל יום מחדש. פרויקטים חדשים ברעננה המוצעים כיום הם פרויקטים מדהימים. מדובר על פרויקטים יוקרתיים מאוד שמציעים מגוון דירות חדשות למכירה ברעננה.

הדירות בנויות בצורה איכותית ודקורטיבית, הן ממקומות במיקום אטרקטיבי מאוד והן מציעות לכל אדם שמעוניין להתגורר ברעננה את האפשרות לחיות בצורה הנעימה והנוחה ביותר. על אף שניתן למצוא כיום כמה וכמה פרויקטים חדשים ברעננה, אין ספק שחשוב מאוד לבחור את הפרויקט המתאים לכם ביותר מבחינת האזור שבו הממוקם, הקרבה שלו לכל דבר שאתם זקוקים לו בחייכם כגון: מקומות בילוי, מוסדות חינוך, גני שעשועים ופארקים ועוד.

לכן, חשוב לבחון היטב את המיקום של כל פרויקט, את הקבלן שעומד בראש כל פרויקט, את הדירות המוצעות במסגרת הפרויקט ועוד ורק לאחר מכן לבחור את הפרויקט המתאים לכם לרכישת דירה.

כיצד רוכשים דירה חדשה מקבלן בפרויקט ברעננה?

פרויקטים חדשים ברעננה מציעים כיום כאמור לכל אדם שמעוניין להתגורר באזור המרכז, מגוון דירות מגורים חדשות ואטרקטיביות. יחד עם זאת, חשוב מאוד שתזכרו כי רכישת דירות חדשות מקבלן ברעננה איננה עניין של מה בכך. חשוב מאוד לבחון את כל הפרמטרים השונים בטרם רוכשים דירה חדשה מקבלן.

בסופו של דבר מדובר בהשקעה כלכלית משמעותית ועל כן, אין להקל ראש בבדיקת כל הפרמטרים הנדרשים בתהליך. הנה כמה טיפים לקניית דירה חדשה מקבלן ברעננה:

  1. אם בחרתם פרויקט מבין פרויקטים חדשים ברעננה, אתם בוודאי תוהים מה לבדוק לפני שקונים דירה מקבלן. ובכן, הדבר הראשון שעליכם לבדוק הוא מיהו הקבלן. קניית דירה מקבלן חייבת להתבצע רק לאחר שמבררים היטב, האם לקבלן יש זכרות לבנות על הקרקע את הפרויקט המדובר. אם מדובר על אדמה פרטית יש צורך לבדוק נוסח טאבו. כמו כן, יש לבדוק שהקבלן רשום בפנקס הקבלנים ושהוא רשאי לבנות את מספר הקומות של הבניין או הבניינים במסגרת הפרויקט. ניתן לבחון האם מדובר קבלן מוכר, האם הוא כבר הוציא לפועל פרויקטים אחרים בצורה טובה ועוד.
  2. לא כדאי לחתום על זיכרון דברים עם הקבלן או בקשת רכישה כבר באתר המכירות. מדובר על חוזה לכל דבר ועניין. אולם, אם הקבלן מתעקש, עליכם לשכור את שירותיו של עורך דין מקצועי בתחום המקרקעין שיסייע לכם לוודא כי זיכרון הדברים איננו עתיד לפגוע בכם באופן כלשהו.
  3. פרויקטים חדשים ברעננה הם ללא ספק דבר אטרקטיבי, אך יחד עם זאת לא כדאי לרכוש דירה חדשה בפרויקט בטרם בדקתם כי הפרויקט איננו משועבד ושלא חלים עליו צווי מניעה כלשהם, הליכים משפטיים, עיקולים, משכנתאות וכדומה. הפרויקט חייב להיות נקי מהתחייבויות ומחובות שונים. אם יש חוב יש לבדוק האם הוא רלוונטי לפרויקט שלכם.
  4. חשוב לבחון מיהו הבנק המלווה את הפרויקט ושכל הפרטים אודות הבנק מצוינים בחוזה.
  5. פרמטר נוסף שחשוב לבחון הוא הסדר התשלומים. קחו בחשבון שעדיך לכם לשלם כמה שפחות ולכן עליכם לשים לב לחלוקת התשלומים בהתאם לקצב הבנייה. כדאי לשלם כמה שפחות במעמד חתימת ההסכם ולהשאיר את רוב התשלום לשלב קבלת המפתח.
  6. חשוב לבדוק את הערת האזהרה בטאבו הנוגעת לזכויות הקבלן בקרקע. הערת אזהרה תסייע לכם לוודא כי הקבלן לא ביצע עסקאות כפולות או סותרות.
  7. טיפ חשוב נוסף הוא כמובן לבחון את המפרט הטכני של הדירה אותה תקבלו. יש לבדוק על מה אתם משלמים ומה כלול במסגרת המחיר המדובר. האם מתגים חשמליים, נקודות מים, הזזת נקודות חשמל ומים ועוד נכללות בתשלום שלכם או לא.

פרויקטים חדשים ברעננה מהווים ללא ספק את הבחירה הטובה ביותר כיום לכל אדם שמעוניין לרכוש דירה באזור המרכז. יחד עם זאת, חשוב מאוד שתבחרו את הפרויקט המתאים לכם ואת הדירה המתאימה לכם בפרויקט.

עוד נקודה על דירות ברעננה למכירה

כמובן שאנחנו לא יכולים שלא להתייחס כאן גם למימד הכספי לאופן בו אנו רואים את הדברים. כאשר אנחנו מדברים על כסף אנחנו כמובן מדברים גם על בחירה בין דירה זו או אחרת העונה על הצרכים הייחודיים שלכם. נשמע מסובך? מיד נסביר הכל.
כאשר אתם בוחרים בין פרויקטים חדשים ברעננה , חשוב לקחת בחשבון כמובן את האופן בו הדירה מעוצבת תוך שאתם לוקחים בחשבון את הדברים החשובים עבורכם ביותר. מטבע הדברים, אם אתם לא רוכשים דירה העומדת ברצונות שלכם, מכל מיני סיבות, אתם עלולים למצוא את עצמכם מתחילים בתהליך של שיפוצים שגם הוא עלול לעלות לכם לא מעט כסף.
איך יודעים על מה לוותר ועל מה לא? שאלה שרק אתם יודעים לענות עליה. זה נכון שאם הייתם רוטשילד כנראה לא הייתם נדרשים לשאלה הזו. אבל מכיוון שאתם עדיין לא זכיתם בלוטו, אתם חייבים לעשות רשימה של יתרונות חסרונות.
ההמלצה שלנו היא לעשות בחינה של הדירות הקודמות שלכם. חישבו מה הדברים שאהבתם בהם יותר או פחות ולאור זה לבחור בתבונה מה הדברים החשובים ביותר עבורכם.

חדש או ישן ?

אנחנו לא יכולים לדבר על דירות ברעננה למכירה בלי כמובן לענות על השאלה שמעסיקה כמעט כל זוג צעיר: מה עדיף? דירה חדשה או יד שניה?
כאמור, אנחנו לא היינו רוצים להוציא כסף נוסף על שיפוץ כאשר סוף סוף זכינו לרכוש דירה מהכסף שלנו. לכן, ההמלצה שלנו תהיה לרכוש דירה חדשה ולו רק משום שהתשתיות הן תשתיות חדשות שלא דורשות שיפוץ נוסף.

אם אתם רוצים לשמוע עוד על דירות ברעננה למכירה אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר.

צור קשר

prev next

דברו איתנו ונקבע פגישה

    בודק...